Er du træt af spildtid med rutineindtastninger, når dine kunder henvender sig, og samtidig utryg ved den efterfølgende kommunikation via emails, idet I arbejder med fortrolige personoplysninger og dokumenter?
Så er TeamShares integrerede Formular- og SikkerPortal-moduler det sikre valg for dig.
Det er nu muligt i TeamShare at opsætte jeres egne digitale formularer til brug for kundehenvendelser i Formular-modulet og efterfølgende behandle og kommunikere sikkert via TeamShares SikkerPortal.
Derved er der styr på, at personoplysninger og dokumenter behandles korrekt i dialogen med jeres kunder.
Kunden henvender sig via jeres internetside og udfylder en digital formular med de relevante felter (Formular-modulet), som I selv har oprettet og selv vedligeholder i TeamShare. Der kan naturligvis også uploades dokumenter, billeder mm. Kunden modtager efterfølgende automatisk en kvittering for henvendelsen.
Du modtager henvendelsen i TeamShare og går i gang med sagsbehandlingen. Sagen er allerede automatisk oprettet med de informationer, som kunden indtastede via formularen på jeres hjemmeside. Hvis du har brug for yderligere informationer, sender du blot en email til kunden indeholdende et krypteret link til SikkerPortal. Kunden logger trygt på portalen med f.eks. NemID eller MitID og kan her svare og evt. uploade yderligere dokumenter på sagen, som du så efterfølgende har adgang til i TeamShare.
Al kommunikation mellem dig og kunden foregår nu via SikkerPortal. Du arbejder på sagen i TeamShare, og kunden logger på portalen, når de har modtaget en notifikation om nye henvendelser fra dig. Du opnår færre henvendelser, idet kunden nu selv har overblikket og der er samtidig styr på fortrolige personoplysninger og dokumenter.
Hvis I ønsker, at gå skridtet videre i jeres digitale rejse, så er der mulighed for at koble TeamShares stærke workflow-modul til processen. I kan f.eks. have fået en henvendelse om aktindsigt, som er oprettet i formularmodulet via jeres hjemmeside.
Workflow-modulet fanger henvendelsen, opretter en aktindsigtssag, og samler relevante dokumenter på sagen efter en logik, som I bestemmer. Den sagsbehandler, som er blevet ansvarlig for aktindsigtssagen, udvælger relevante dokumenter, og lægger dem op i SikkerPortal, så de er klar til ansøgeren.
Ansøgeren, som har henvendt sig om aktindsigt, modtager en notifikation og kan derefter logge på SikkerPortal.
Al videre kommunikation med ansøgeren foregår i SikkerPortal, så der er styr på fortrolige oplysninger og dokumenter.
Ønsker du at få mere information eller ønsker du en uforpligtende demonstration, så kontakt Christian Kirkedal på cki@lector.dk eller ring +45 60 70 70 60.
Få hjælp til TeamShare, ESS eller LTS.
Vi gør alt for at sikre, at du kan få lige netop den hjælp, som du har brug for.
Hvis du brug for hjælp eller vejledning omkring, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomhed eller forening, så endelig giv os et kald eller skriv en mail til os.
+45 44 50 21 50
info@lector.dk
Lector tilbyder en bred vifte af IT-ydelser.
Fra komplette løsninger til håndtering af toldoplag, dokumenthåndtering og sagsstyring, til øget videndeling og effektivisering af arbejdsgange.
Derudover understøtter vi det stigende behov for specialiseret IT-viden, når der er behov for konsulenter med erfaring indenfor alt lige fra projektledelse til udvikling.
© 2024 Lector – Designet af Aveo web&marketing – Privatlivspolitik – Cookiepolitik