Nyhed

FBBR

FBBR er gået i luften med TeamShare…

Nyhed

Rejsekort & Rejseplan

Rejsekort & Rejseplan A/S har valgt TeamShare/ESS…

Nyhed

Fibia

Fibia har valgt TeamShare som ny ESDH…

Nyhed

Midttrafik

Midttrafik har valgt TeamShare som ny…

Effektiv og sikker digital kommunikation med dine kunder

Er du træt af spildtid med rutineindtastninger, når dine kunder henvender sig, og samtidig utryg ved den efterfølgende kommunikation via emails, idet I arbejder med fortrolige personoplysninger og dokumenter?

Så er TeamShares integrerede Formular- og SikkerPortal-moduler det sikre valg for dig.

Det er nu muligt i TeamShare at opsætte jeres egne digitale formularer til brug for kundehenvendelser i Formular-modulet og efterfølgende behandle og kommunikere sikkert via TeamShares SikkerPortal.

Derved er der styr på, at personoplysninger og dokumenter behandles korrekt i dialogen med jeres kunder. 

Sådan fungerer TeamShares Formular- og SikkerPortal-løsning:

Kunden henvender sig via jeres internetside og udfylder en digital formular  med de relevante felter (Formular-modulet), som I selv har oprettet og selv vedligeholder i TeamShare. Der kan naturligvis også uploades dokumenter, billeder mm. Kunden modtager efterfølgende automatisk en kvittering for henvendelsen.

Du modtager henvendelsen i TeamShare og går i gang med sagsbehandlingen. Sagen er allerede automatisk oprettet med de informationer, som kunden indtastede via formularen på jeres hjemmeside. Hvis du har brug for yderligere informationer, sender du blot en email til kunden indeholdende et krypteret link til SikkerPortal. Kunden logger trygt på portalen med f.eks. NemID eller MitID og kan her svare og evt. uploade yderligere dokumenter på sagen, som du så efterfølgende har adgang til i TeamShare.

Al kommunikation mellem dig og kunden foregår nu via SikkerPortal. Du arbejder på sagen i TeamShare, og kunden logger på portalen, når de har modtaget en notifikation om nye henvendelser fra dig. Du opnår færre henvendelser, idet kunden nu selv har overblikket og der er samtidig styr på fortrolige personoplysninger og dokumenter.

Formular- og SikkerPortal giver store gevinster og er oplagte at anvende inden for følgende områder:
Oplagte anvendelsesområder:
  • Aktindsigt
  • Ansøgninger
  • Bestillinger
  • Anmeldelser
  • Høringer
  • Fejlmeldinger
  • Kundehenvendelser
  • Samarbejde med leverandører
Gevinster for dig og din virksomhed:
  • Styr på fortrolige oplysninger og deling af dokumenter samt overholdelse af GDPR
  • Bedre vidensdeling internt og med samarbejdspartnere
  • Undgår spildtid med rutineindtastninger
  • Effektiviserer formularhåndtering
  • Højere datakvalitet
  • Kunde har adgang til alle relevante oplysninger i SikkerPortal, hvilket giver høj tilfredshed
Den digitale proces for dialogen med din kunde ser således ud:

Hvis I ønsker, at gå skridtet videre i jeres digitale rejse, så er der mulighed for at koble TeamShares stærke workflow-modul til processen. I kan f.eks. have fået en henvendelse om aktindsigt, som er oprettet i formularmodulet via jeres hjemmeside.

Workflow-modulet fanger henvendelsen, opretter en aktindsigtssag, og samler relevante dokumenter på sagen efter en logik, som I bestemmer. Den sagsbehandler, som er blevet ansvarlig for aktindsigtssagen, udvælger relevante dokumenter, og lægger dem op i SikkerPortal, så de er klar til ansøgeren.

Ansøgeren, som har henvendt sig om aktindsigt, modtager en notifikation og kan derefter logge på SikkerPortal.

Al videre kommunikation med ansøgeren foregår i SikkerPortal, så der er styr på fortrolige oplysninger og dokumenter.

Ønsker du at få mere information eller ønsker du en uforpligtende demonstration, så kontakt Christian Kirkedal på cki@lector.dk eller ring +45 60 70 70 60.

Du kan hente teksten som PDF-fil her.
Du kan også læse mere om TeamShare her.