KundeCase

Metro Service

ESS til Metro Service Kundeservice…
KundeCase

De finansielle ankenævn

ESS til Sekretariatet for de finansielle ankenævnt…
Nyhed

ESS til ankenævn

Ankenævnet for Forsikring udvider…

ESS Møde til klager

ESS Møde er et modul, som digitaliserer den interne vurdering og afgørelse af klager i et nævn.

Via integration til et mobilt mødemodul (f.eks. First Agenda/eDagsorden), kan de klager, som skal behandles på et møde, sendes digitalt til nævnets medlemmer.

Via en tablet kan såvel forberedelse som mødeafholdelse foregå baseret på digitalt materiale. I ESS vises en samlet oversigt over alle klager til et møde, grupperet efter mødedato.

Fordele ved at anvende ESS Møde
  • Sagsbehandler sparer tid til forberedelse af møder
  • Mødedeltagere har digitalt overblik over alle klager
  • Mødedeltagere har fuld historik, også over tidligere møder/klager
  • Mødedeltagere kan tage personlige noter (annotere), som led i deres forberedelse
  • Reduktion af omkostninger til papir og porto
  • Nemt at foretage ændringer til hvilke klager, der skal behandles på et møde
Moduler:

ESS kan bl.a. udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal

Du kan finde ESSreferencer her.

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christiancki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.