Forside > Produkter > TeamShare > Referencer > Danske Fysioterapeuter – Digitalisering af ydernummerskemaer
Med ny digital ansøgning om ydernumre i TeamShare halveres tidsforbruget for medarbejderne, samtidig med at medlemmerne får hurtigere sagsbehandling.
Danske Fysioterapeuter behandler mellem 1000 – 1200 ansøgninger om ydernummer om året for fysioterapeuter, som arbejder under sygesikringsoverenskomsten.
Tilmeldingen sker ved at fysioterapeuten udfylder og sender et skema til Danske Fysioterapeuter, som sikrer at fysioterapeuten er autoriseret, hvorefter skemaet sendes til regionen.
Brugervenlig ansøgningsproces
Indtil nu har der været mange manuelle processer i Danske Fysioterapeuters sagsbehandling. Ansøgerne har gennem en manuel proces, udfyldt en redigerbar PDF, som skulle printes og underskrives, for til sidst at scannes og sendes som vedhæftet fil i en e-mail.
Med den nye digitale løsning, er det nu blevet meget lettere. Ansøgeren skal i stedet for at udfylde en redigerbar PDF, udfylde et brugervenligt online-skema, hvorefter han/hun kan underskrive digitalt med MitID. Når ansøgningen er underskrevet, sendes sagen direkte videre til regionen.
Automatiseret sagsbehandling
En stor del af de manuelle processer i Danske Fysioterapeuters sagsbehandling er blevet automatiseret:
Gevinsten ved digitaliseringen er bl.a.:
Vil du høre mere om mulighederne med TeamShare, så kontakt Christian Kirkedal på tlf. 60 70 70 60 eller via e-mail til cki@lector.dk.
Du kan læse mere om TeamShare her.
Du kan hente kundecasen som PDF her.
Danske Fysioterapeuter er fag- og interesseforening for 16.000 fysioterapeuter og fysioterapeutstuderende. Medlemmerne er ansat på sygehuse, plejehjem, kommuner, private virksomheder mv. og selvstændige med egen klinik eller indlejere på klinik.
Læs mere om Danske Fysioterapeuter her.
”95% af de indsendte ansøgninger ryger nu direkte videre til regionen. Det værdifuld tid og hjælper både os og vores medlemmer.”
Lia Ellehuus
Web Product Owner
Danske Fysioterapeuter
Få hjælp til TeamShare, ESS eller LTS.
Vi gør alt for at sikre, at du kan få lige netop den hjælp, som du har brug for.
Hvis du brug for hjælp eller vejledning omkring, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomhed eller forening, så endelig giv os et kald eller skriv en mail til os.
+45 44 50 21 50
info@lector.dk
Lector tilbyder en bred vifte af IT-ydelser.
Fra komplette løsninger til håndtering af toldoplag, dokumenthåndtering og sagsstyring, til øget videndeling og effektivisering af arbejdsgange.
Derudover understøtter vi det stigende behov for specialiseret IT-viden, når der er behov for konsulenter med erfaring indenfor alt lige fra projektledelse til udvikling.
© 2024 Lector – Designet af Aveo web&marketing – Privatlivspolitik – Cookiepolitik