Forside > Produkter > ESS > Referencer > Metro Service Kundeservice
Udfordring
Metro Service Kundeservice stod overfor følgende udfordringer med det tidligere system:
Løsning
Med udgangspunkt i ESS har Metro Service Kundeservice fået digitaliseret alle processer omkring kundehenvendelser, med fokus på effektivisering af sagsbehandlingen.
Løsningen omfatter udover ESS, de tilhørende moduler ESS Web til webformularer, og ESS Portal til kommunikation med bl.a. stewader. Desuden er deres ESS løsning fuldt integreret til en række undersystemer:
Udbytte
Metro Service Kundeservice har med ESS opnået:
Du kan hente kundecasen som PDF her.
Metro Service A/S varetager metroens kundeservice, drift og vedligehold, og fra juli 2019 tillige drift og vedligehold af Københavns nye metrostrækning Cityringen.
Metro Service’s største gruppe medarbejdere er stewarderne, som yder kundeservice, holder opsyn og kontrollerer billetter, ved de i gennemsnit 13.000 daglige afgange og mere end 190.000 daglige passagerer
Læs mere om Metro Service her.
“Lector og ESS har givet os en praktisk håndterbar løsning til inddrivelse af vores tilgodehavender via SKAT.”
Karen Rønberg
Customer Service Director
Metro Service
Få hjælp til TeamShare, ESS eller LTS.
Vi gør alt for at sikre, at du kan få lige netop den hjælp, som du har brug for.
Hvis du brug for hjælp eller vejledning omkring, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomhed eller forening, så endelig giv os et kald eller skriv en mail til os.
+45 44 50 21 50
info@lector.dk
Lector tilbyder en bred vifte af IT-ydelser.
Fra komplette løsninger til håndtering af toldoplag, dokumenthåndtering og sagsstyring, til øget videndeling og effektivisering af arbejdsgange.
Derudover understøtter vi det stigende behov for specialiseret IT-viden, når der er behov for konsulenter med erfaring indenfor alt lige fra projektledelse til udvikling.
© 2024 Lector – Designet af Aveo web&marketing – Privatlivspolitik – Cookiepolitik