ESS er et standardsystem med tilhørende moduler, der digitaliserer processer omkring sagsbehandling, i forbindelse tab og erstatningskrav for aktiver (ved f.eks. transportskader), fra oprettelse til afslutning.
ESS sørger for at virksomheden selv har styr på alle hændelser og krav vedrørende en sag, med mulighed for at afstemme tab og erstatningskrav, på tværs af forretningsenheder.
I ESS registreres følgende elementer vedrørende sagen:
Effektiv digitalisering
ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.
Overblik og hurtig respons
Sager fremsøges gennem oversigter og brug af søgninger. Sagen administreres i sagsvinduet, med overblik over forløbet, og adgang til sagens status og næste trin.
Brugervenlig dialog
En intuitiv og genkendelig brugerflade, hvor ESS integrerer med de kontorværktøjer, som medarbejderen kender fra MS Office, skaber fordele i den daglige anvendelse.
Ledelsesinformation med både detaljer og overblik
Overblik over sagsbehandlingen, gennem prædefinerede rapporter eller ad-hoc via dataanalyser, der kan viderebehandles i regneark.
Online registrering af henvendelser
Modulet ESS Web giver mulighed for oprettelse af en henvendelse elektronisk. Ud fra de informationer der ønskes registreret, oprettes sagen i ESS uden direkte adgang til ESS. Modulets responsive design tilpasser sig automatisk forskellige skærmstørrelser – f.eks. desktop, smartphone og tablet.
Elektronisk kommunikation med parter
Modulet ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter involveret i en sag, uden at disse har direkte adgang til ESS. De kan oprette og besvare kommentarer i forløbet, uploade dokumenter, og modtage ”frister”/”reminder” i sagen – ”Nyt til dig”.
Fleksibelt rammesystem
ESS er et rammesystem, der konfigureres, og let tilpasses eller ændres ift. aktuelle arbejdsgange/behov. Rig mulighed for integration/dataudveksling med andre systemer.
ESS understøtter behandling af personfølsomme og -henførbare oplysninger i forbindelse med Persondataforordningen (GDPR).
Læs mere om Persondataforordningen her.
Moduler:
ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal.
Du kan finde TeamShare referencer her.
Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christian på cki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.
Lector er leverandør på SKI-rammeaftale og kan levere TeamShare på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige.
Få hjælp til TeamShare, ESS eller LTS.
Vi gør alt for at sikre, at du kan få lige netop den hjælp, som du har brug for.
Hvis du brug for hjælp eller vejledning omkring, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomhed eller forening, så endelig giv os et kald eller skriv en mail til os.
+45 44 50 21 50
info@lector.dk
Lector tilbyder en bred vifte af IT-ydelser.
Fra komplette løsninger til håndtering af toldoplag, dokumenthåndtering og sagsstyring, til øget videndeling og effektivisering af arbejdsgange.
Derudover understøtter vi det stigende behov for specialiseret IT-viden, når der er behov for konsulenter med erfaring indenfor alt lige fra projektledelse til udvikling.
© 2024 Lector – Designet af Aveo web&marketing – Privatlivspolitik – Cookiepolitik