ESS - Standardsystem til sagsbehandling af kunde-henvendelser
ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af kundehenvendelser fra oprettelse til afslutning.
Systemet består af følgende moduler |
Udbytte ved at anvende ESS til kundehenvendelser
- Strømline og automatisere processerne omkring behandling af henvendelser
- Nedbringelse af den tid medarbejdere anvender på sagsbehandling
- Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
- Overblik og synlighed i de enkelte sagers livscyklus
- Alle hændelser og dokumentation ift. sagerne er samlet ét sted
- Overholdelse af milepæle og leverancer i sagen
- Forbedret datafangst og reducering af fejl, hvorved datakvaliteten forhøjes
- Mulighed for løbende monitorering og opfølgning på KPI’ere, samt ledelsesmæssig rapportering og statistik
- Mulighed for at anvende NemID
- Kan integreres til websites, kunderegistre og øvrige applikationer f.eks. ESDH- eller andre systemer
- Forberedt til kravene i forbindelse med Persondataforordningen
Fremhævet funktionalitet
Effektiv digitalisering ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.
Overblik og hurtig respons
Moduler:
ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal
Du kan finde ESS referencer her.
Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation. Du kan skrive til Christian på cki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.
|