Forside > Produkter > ESS > Referencer > Klagenævnet for Domænenavne
Udfordring
Klagenævnet for Domænenavne havde behov for en integreret it-løsning, som kunne give grundlag for mere effektiv og 100% digital sagsbehandling inkl. onlinebetaling af klagegebyrer.
Det var desuden et krav, at en kommende løsning skulle:
Den tidligere platform havde ikke integration mellem it-systemets enkelte dele, og manglede mulighed for krypteret kommunikation med sagens parter.
Derudover var der mange manuelle processer med sagsakter både digitalt og på papir.
Udbytte
Klagenævnet for Domænenavne har allerede opnået følgende:
og på sigt forventes betydelige effektiviseringsgevinster og højere kvalitet i sagsbehandlingen.
Løsning
Klagenævnet for Domænenavne har, med udgangspunkt i ESS og de tilhørende moduler ESS Web og ESS Portal, fået en løsning med fuld integration til mødeplatformen First Agenda og betalingsplatformen QuickPay.
Løsningen opfylder føromtalte behov, og har samtidig effektiviseret alle processer for medarbejderne i hele sagsforløbet, og de dertil knyttede dokumenter med flere parter og høringer.
Lector har stået for implementering af ESS, med konfigurering, udvikling af funktionalitet, samt integration til hhv. Whols-database hos DK Hostmaster og betalingsplatformen QuickPay.
Teknologier og værktøjer
ESS er en Microsoft Windows applikation, udviklet i .Net og baseret på Microsoft SQL. ESS er integreret med Microsoft Office, Outlook og Word. ESS Web og ESS Portal er Microsoft Web applikationer ligeledes udviklet i .Net, og baseret på Microsoft SQL.
Du kan hente kundecasen som PDF her.
Klagenævnet for Domænenavne er et uafhængigt klagenævn, som behandler tvister mellem registranter og tredjeparter om registrering og anvendelse af domænenavne under det danske .dk-domæne, samt klager over beslutninger truffet af DIFO/DK Hostmaster om overholdelse af de fastsatte forretningsbetingelser og vilkår.
Læs mere om Klagenævnet for Domænenavne her.
Få hjælp til TeamShare, ESS eller LTS.
Vi gør alt for at sikre, at du kan få lige netop den hjælp, som du har brug for.
Hvis du brug for hjælp eller vejledning omkring, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomhed eller forening, så endelig giv os et kald eller skriv en mail til os.
+45 44 50 21 50
info@lector.dk
Lector tilbyder en bred vifte af IT-ydelser.
Fra komplette løsninger til håndtering af toldoplag, dokumenthåndtering og sagsstyring, til øget videndeling og effektivisering af arbejdsgange.
Derudover understøtter vi det stigende behov for specialiseret IT-viden, når der er behov for konsulenter med erfaring indenfor alt lige fra projektledelse til udvikling.
© 2024 Lector – Designet af Aveo web&marketing – Privatlivspolitik – Cookiepolitik