Formular- og SikkerPortal giver store gevinster og er oplagte at anvende inden for følgende områder:
Oplagte
anvendelsesområder:
- Aktindsigt
- Ansøgninger
- Bestillinger
- Anmeldelser
- Høringer
- Fejlmeldinger
- Kundehenvendelser
- Samarbejde med leverandører
|
Gevinster
for dig og din virksomhed:
- Styr på fortrolige oplysninger og deling af dokumenter samt overholdelse af GDPR
- Bedre vidensdeling internt og med samarbejdspartnere
- Undgår spildtid med rutineindtastninger
- Effektiviserer formularhåndtering
- Højere datakvalitet
- Kunde har adgang til alle relevante oplysninger i SikkerPortal, hvilket giver høj tilfredshed
|

Den digitale proces for dialogen med din kunde ser således ud:
Hvis I ønsker, at gå skridtet videre i jeres digitale rejse, så er der mulighed for at koble TeamShares stærke workflow-modul til processen. I kan f.eks. have fået en henvendelse om aktindsigt, som er oprettet i formularmodulet via jeres hjemmeside.
Workflow-modulet fanger henvendelsen, opretter en aktindsigtssag, og samler relevante dokumenter på sagen efter en logik, som I bestemmer. Den sagsbehandler, som er blevet ansvarlig for aktindsigtssagen, udvælger relevante dokumenter, og lægger dem op i SikkerPortal, så de er klar til ansøgeren.
Ansøgeren, som har henvendt sig om aktindsigt, modtager en notifikation og kan derefter logge på SikkerPortal.
Al videre kommunikation med ansøgeren foregår i SikkerPortal, så der er styr på fortrolige oplysninger og dokumenter.
Ønsker du at få mere information eller ønsker du en uforpligtende demonstration, så kontakt Christian Kirkedal på cki@lector.dk eller ring +45 60 70 70 60.
Du kan hente teksten som PDF-fil her.
Du kan også læse mere om TeamShare her.
|