Danish English

ESS Møde til kundehenvendelser

ESS Møde er et modul, som digitaliserer den interne vurdering af hvordan kundehenvendelser skal afgøres.

 

Via integration til et mobilt mødemodul (f.eks. First Agenda/eDagsorden), kan de kundehenvendelser, som skal behandles på et møde, sendes digitalt til mødedeltagerne.

 
Via en tablet kan såvel forberedelse som mødeafholdelse foregå baseret på digitalt materiale. I ESS vises en samlet oversigt over alle kundehenvendelser til et møde, grupperet efter mødedato.

 

 

ESS Moede Til Kundehenvendelser

 

Fordele ved at anvende ESS Møde


  • Sagsbehandler sparer tid til forberedelse af møder
  • Mødedeltagere har digitalt overblik over alle sager
  • Mødedeltagere har fuld historik, også over tidligere møder/sager
  • Mødedeltagere kan tage personlige noter (annotere), som led i deres forberedelse
  • Reduktion af omkostninger til papir og porto
  • Nemt at foretage ændringer til hvilke sager, der skal behandles på et møde

 

Moduler:

 

ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal

  


  

Du kan finde ESS referencer her.

 

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.

Du kan skrive til Christian på cki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.

 


KundeCase
Metro Service
ESS til Metro Service Kundeservice...
KundeCase
Ankenævnet
ESS til Pengeinstitutankenævnet...
Nyhed
ESS til ankenævn
Ankenævnet for Forsikring udvider...

        Lector  l  Ordrupvej 101  l  2920 Charlottenlund  l  Tel. +45 44 50 21 50 l  info@lector.dk  l  CVR-nr. 10 02 16 18  l  Følg os på Linkedin Ikon

© Lector 2019