ESS - Standardsystem til sagsbehandling af ansøgninger
ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af ansøgninger fra oprettelse til afslutning.
Systemet består af følgende moduler |
Udbytte ved at anvende ESS til ansøgninger
- Strømline og automatisere processerne omkring behandling af ansøgninger
- Nedbringelse af den tid medarbejdere anvender på sagsbehandling
- Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
- Overblik og synlighed i de enkelte sagers livscyklus
- Alle hændelser og dokumentation ift. sagerne er samlet ét sted
- Overholdelse af milepæle og leverancer i sagen
- Forbedret datafangst og reducering af fejl, hvorved datakvaliteten forhøjes
- Mulighed for løbende monitorering og opfølgning på KPI’ere, samt ledelsesmæssig rapportering og statistik
- Mulighed for at anvende NemID
- Kan integreres til websites, kunderegistre og øvrige applikationer f.eks. ESDH- eller andre systemer
- Forberedt til kravene i forbindelse med Persondataforordningen
Fremhævet funktionalitet
Effektiv digitalisering
Overblik og hurtig respons
Moduler:
ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web, ESS Portal og ESS Møde.
Du kan finde ESS referencer her.
Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation. Du kan skrive til Christian på cki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.
|