Nyhed

Rejsekort & Rejseplan

Rejsekort & Rejseplan A/S har valgt TeamShare/ESS…
Nyhed

Rejsekort erhverv

Rejsekort erhverv er gået live med ny…

Nyhed

Movia Flextrafik

Movia Flextrafik har valgt ESS, ESS Web og ESS Portal…
KundeCase

Movia

IT-understøttelse af kundehenvendelser…
KundeCase

Metro Service

ESS til Metro Service Kundeservice…
KundeCase

Etisk Nævn

Microsoft-baseret applikation til sags…
KundeCase

Klagenævnet

ESS til Klagenævnet for Domænenavne…
 

ESS - Standardsystem til sagsbehandling af kunde-henvendelser

ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af kundehenvendelser fra oprettelse til afslutning.

ESS er baseret på Microsoft teknologi, og er tæt integreret til Word og Outlook.

Systemet består af følgende moduler
Udbytte ved at anvende ESS til kundehenvendelser
  • Strømline og automatisere processerne omkring behandling af henvendelser
  • Nedbringelse af den tid medarbejdere anvender på sagsbehandling
  • Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
  • Overblik og synlighed i de enkelte sagers livscyklus
  • Alle hændelser og dokumentation ift. sagerne er samlet ét sted
  • Overholdelse af milepæle og leverancer i sagen
  • Forbedret datafangst og reducering af fejl, hvorved datakvaliteten forhøjes
  • Mulighed for løbende monitorering og opfølgning på KPI’ere, samt ledelsesmæssig rapportering og statistik
  • Mulighed for at anvende NemID
  • Kan integreres til websites, kunderegistre og øvrige applikationer f.eks. ESDH- eller andre systemer
  • Forberedt til kravene i forbindelse med Persondataforordningen
Fremhævet funktionalitet

Effektiv digitalisering

ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.

Overblik og hurtig respons
Sager fremsøges gennem oversigter og brug af søgninger. Sagen administreres i sagsvinduet, med overblik over forløbet, og adgang til sagens status og næste trin.

Brugervenlig dialog
En intuitiv og genkendelig brugerflade, hvor ESS integrerer med de kontorværktøjer, som medarbejderen kender fra MS Office, skaber fordele i den daglige anvendelse.

Ledelsesinformation med både detaljer og overblik
Overblik over sagsbehandlingen, gennem prædefinerede rapporter eller ad-hoc via dataanalyser, der kan viderebehandles i regneark.

Online registrering af henvendelser
ESS Web giver mulighed for oprettelse af en henvendelse elektronisk. Ud fra de informationer der ønskes registreret, oprettes sagen i ESS, uden vedkommende har direkte adgang til ESS.

Kviksag
Mulighed for registrering af få udvalgte informationer i forbindelse med f.eks. en telefonisk henvendelse. Henvendelse kan efterfølgende konverteres til en sag.

Sociale medier
ESS Omnichannel understøtter integration til sociale medier (i første omgang Facebook/Twitter).

Brugerundersøgelse
ESS Survey giver mulighed for at sende en brugerundersøgelse ud til den person, der har henvendt sig om en sag, f.eks. support.

Elektronisk kommunikation mellem parter
ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter involveret i en sag, uden at disse har direkte adgang til ESS. Der kan oprettes og besvares kommentarer på sagen, uploade dokumenter, og modtage ”Nyt til dig” i sagen.

Fleksibelt system
ESS er et rammesystem, der konfigureres og let tilpasses, eller ændres ift. aktuelle arbejdsgange/behov. Rig mulighed for integration/dataudveksling med andre systemer.

ESS understøtter behandling af personfølsomme og -henførbare oplysninger i forbindelse med Persondataforordningen (GDPR).

Læs mere om Persondataforordningen her.

ESS kan bl.a. udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal

Du kan finde ESSreferencer her.

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christiancki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.

Lector er leverandør på SKI-rammeaftale og kan levere TeamShare på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige.